2006年2月23日星期四

我在cebu的日子








Hi, my friend !!

到cebu已有個多星期, 在我私人方面一切還好, 可能吃了過多的mango, 間中水肚不服…..

工作方面, 酒店要趕及2月22日soft opening, 每天9時要morning briefing, 5:30後還要開會到約7時, 真的疲勞轟炸……

飲食方面, 中午通常會留在員工飯堂, 但真的很不合口味, 晚上會到不同的地方試試, 十分便宜…..

娛樂方面, 幾乎沒有, 在酒店內的電視每天只播著”雪花蓋頂”……上星期日只有到附近的商場, 賭場走走……還有一本”在天堂遇見的五個人”作伴……

認識了兩位新朋友, 住在我隔離的公雞先生, 他每天凌晨約五時就會跟我打招呼,星期日除外, 真有靈性……..還有4腳蛇小姐, 他每天好像有心事似的在我露台前走過…..nice to meet you !!!!

開始思鄉…

待續……

2 則留言:

匿名 說...

你黑左的喎...食咁多芒果,梗係濕滯啦...咁你算唔算係每晚蛇鼠一窩呀?哈哈!

rafiglai 說...

阿bao, long time no see, 真係食芒果, 唔係就芒果汁......