2007年7月18日星期三

告一段落

信遞了,火下了,一個惡夢會在三十日後消失,還會發另一個更惡的夢嗎,管不了!!

9 則留言:

匿名 說...

請放心,以你的工作態度及熱誠,相信很快便墮進另一火炕。
努力!

rafiglai 說...

唉..emil, 已經有另一條火炕等緊我..haha

匿名 說...

喂, 你已經唔後生啦, 仲咁好火, 咁衝動? 咁你轉做邊間啊? ~ Suki

rafiglai 說...

妳請我dinner, 我話妳知啦suki
(係街到, 人地以為妳係我呀媽!!)

匿名 說...

uncle, pls.唔好掉轉講, 請你食飯冇問題...電聯啦..~ suki

匿名 說...

有無被留 / 留難 ?!

匿名 說...

保重呀, Rafig兄....
相信你已忍了很久了, 祝你從此甩難...
有打算去旅行嗎?

rafiglai 說...

做咩lay 個post d反應敢熱烈既?
Tracy, 留難就無, 公司都應該唔會留我!!

rafiglai 說...

apple姐, 先感謝, 旅行, 有呀, 星期六咪跟翟sir 上大陸羅....HAHA