2005年12月28日星期三

網上日誌誕生

頭苦幹, 用了整個聖誕假期完成了屬於自己的blog, 最頭痛是blog的名字, 要型又要潮, 最後用了現在的名字, 型嗎? 今日興致勃勃, 明日可能意興闌珊......不知更新日誌的熱誠能維持多久.....無論如何, 各位好朋友可隨便留comment.

6 則留言:

匿名 說...

點解你有咁多時間做咁多,我忙到不得了呀.無論如何,恭喜你,終於有個完全屬於自己又可以俾人參觀'私人空間'.

匿名 說...

Blog 就睇得多,我這麼多朋友當中你第一個做得最好,有感覺,令我對你‧‧‧‧‧‧




sam 12/29/05

匿名 說...

哎呀...尋日掛住睇相,都未恭喜你 -> 開張大吉!添...

PS 可唔可以整到呢到可以俾我加公仔?

匿名 說...

唔得嫁!! julia

rafiglai 說...

erica, 妳係第一個留言的,恭禧,恭禧

rafiglai 說...

sam, 謝謝, 我會keep住update, 有空入黎坐0下.....