2005年12月29日星期四

blog

筆忘字, 寫每段文章都覺吃力, 有朋友發現我的blog有錯別字, 真的羞愧, 我會以後多加留意..

狗開心的時候會擺尾, 貓兇惡的時候毛會豎起, 動物界裏, 只有人類才會掩飾自己情感....blog既私人但又公開, 寫blog時, 字裡行間或會流露一些真感情, 多看一些朋友的blog, 你會了解他多些.....今日看完一位好朋友的blog, 我心酸一酸, 眼泛睙光, 我祝福妳......

3 則留言:

匿名 說...

你是說我嗎?嘻嘻......

匿名 說...

捉我錯別字咪就係妳0羅...

匿名 說...

嘻嘻...你小心呀,我專捉人錯字o家!!